Reklamasjon
Dersom en vare er skadd eller defekt, kan du reklamere på denne til oss.
For å håndtere denne prosessen så raskt og enkelt som mulig, trenger vi din hjelp.
- Print ut returskjemaet som er vedlagt nedenfor og fyll det grundig ut med alle informasjoner og årsaken til reklamasjonen.
- Legg returskjemaet sammen med de(n) returnerte varen(e) i pakken.
- Har du ikke returetikett, kontakt vår kundeservice på e-mail: info@praxis.no eller tlf. 57 69 46 00, så sender vi en returetikett på mail. Print ut returetiketten og fest den på emballasjen.
- Send pakken på Posthuset eller et post-innleveringssted.
- Så snart pakken din har ankommet og blitt behandlet, vil vi kontakte deg.
Merk: Hvis du returnerer med sporing, vil du motta en kvittering som viser sporingsnummeret. Du kan bruke dette sporingsnummeret for å følge leveringsstatusen til pakken din. Vi anbefaler at du tar vare på kvitteringen for å lette sporing hvis pakken mot all formodning skulle bli borte.
Reklamasjonsskjema
- Last ned reklamasjonsskjema -
Kontaktinformasjon til vår kundeservice
E-mail: info@praxis.no
Tlf: 57 69 46 00